2014. február 28., péntek

~ 9.

Itt az új rész remélem tetszeni fog! :D Jó olvasást! 
Amikor kipattant a szemem,az első amit megláttam,a félig az ágyon fekvő Slash volt.Hogy hogyan került oda,azt nem tudom,viszont amint tudtam kikászálódtam a fekvőhelyemről,és kibotorkáltam a szobámból.
A kanapén senki nem feküdt,ami egy kicsit feldobott,de aztán átsuhant az agyamon egy gondolat,hogy rosszat is jelenthet.Mert ha meghalt volna,Patrick és Duff tuti nem hagyta volna a kanapén.Mindketten vannak olyan rendesek,hogy ne kelljen látnom fehér bőrrel,üveges tekintettel, és merev testtel.
Lassan és félve nyitottam be az egyetlen helyiségbe,ahonnan hangok szűrődtek ki,ami a konyha volt.Nem vettek észre szerencsére,így benéztem,de csak a nekem háttal álló Axl-t láttam,aki valakiket eltakart.
-Szia April.-fordult meg Axl,még mindig takarva a mögötte ülő embert.
-Csá.-feleltem unottan,majd gyors léptekkel mellé lépkedtem,és akkor megláttam...Duff-ot,Patrick-et és Andy-t!-Andy!-ugrottam a nyakába,mire gyorsan a mellette ülő Duff kezébe nyomta az üvegét.-Te képes vagy sört inni?-hüledeztem.
-Aha.-bólintott.
-Pedig nem kéne.Én emlékszem mi volt az éjszaka,és szerintem rajtad és Axl-en kívül mindenki aki a konyhában tartózkodik.Tudod,hogy aggódtam érted,a kurva életbe!Azt hittem,hogy kibaszottul meghalsz,és olyan szánalmasan festettél,mint az állat!Nehezedre esne egy kicsit leállni a piálással?Vagy halj meg a gecibe,csak nekem ne legyen közöm hozzá!-kiáltottam ingerülten az arcába,hogy megtudja,igenis komolyan gondolom.
-Jó na.-emelte fel védekezően a kezét.
-Mi ez az ordibálás?-jött ki a konyhába a szemét dörzsölgetve Slash.Egész józannak tűnt,sőt meg sem látszott rajta,hogy tegnap ivott.Igaz,hogy nem annyit,mint amikor először láttam,de tegnap a koncerten legalább 2 üveg Jack-et leküzdött.-Jé,te élsz?Mondtam,hogy semmi baja nem lesz.-bokszolt bele a vállamba.
-Mióta vagytok ti ilyen jóban?-emelgette a szemöldökét Duff.
-Tegnap óta.Mivel mindenki lelépett-vezettem végig rajtuk a tekintetem-és bebaszott,mi meg nem néma csendben akartuk eltölteni a koncertet.Ezért beszélgettünk.
-Akkor most már bírsz minket?
-Még őt sem teljesen.De ő a legnormálisabb.Már ha nincsen benne pia.Vagyis nem sok.De ezt és a kaját meg a harmadikat még mindig nem bírom elviselni.
-Mármint Axl-t,Popcorn-t és Izzy-t?-értetlenkedett Duff.-És velem mi van?
-Veled nincs bajom különösebben.-vontam meg a vállam.-De Axl egy nagyképű balfasz.És Steven és Izzy is.
Leültem Patrick mellé és a vállára hajtottam a fejem.Ő nagyban aludt,szóval semmire nem kelt fel,Andy is alig bírta nyitva tartani a szemét,nem hogy beleszóljon a beszélgetésbe.Axl meg...ő meg valahova eltűnt.
-És ha ez a szerencsétlen átkutatja a szobámat azzal a perverz elméjével kórházba kell majd szállítanotok.Nem marad épen.
Csendben ültünk tovább,mindenki vagy gondolkozott vagy aludt vagy éppen ivott.Én az első kategóriába tartoztam,Slash-sel együtt.Duff Patrick-re hajolva adta meg magát,a tesóm meg bealudt.
Andy nem halt meg,és alig ébredt fel,én már le is basztam.És megbékéltem ötből kettő hülyével,viszont a másik három nagyképű,drogos balfasz.Nem mintha az első kettő nem lenne az...Mi lett velem?Megváltoztam...Eddig nem...
-Unatkozok.-szólalt meg a gitáros,ezzel teljesen kizökkentve a gondolatmenetemből.
-Én is.-csörtetett be a konyhaajtón Axl és Steven.Mögöttük Izzy lépkedett,alig bírt menni.-Pattanj Slash,menjünk próbálni,nem látnak itt szívesen.
-Őket szívesen látom.-mutattam a kettő gitárosra.Pontosabban az egyik gitárosra és a basszusgitárosra.Igaz,hogy mindkettő gitár,de...mindegy.-Csak titeket nem.Ki tudja,hogy melyikőtök itatta le.
-Duff is ott volt,és a drága Patrick-ed is.
-Igaz,de ők legalább nem hagyták magára.Ti meg részegen bevonultatok egy szobába az ÉN házamba,és csöveztetek itt egész délelőtt.
-Én most már megütöm.-indult meg felém az énekes,mire felálltam.
-Gyere csak.Üss meg egy lányt.Látszik,hogy csak ennyire telik tőled.Megütni egy lányt?Szép tett lenne mondhatom.Nagyon menő lennél miattam.Hogy meg mertél ütni.
Az énekes összehúzott szemekkel vizslatott,majd adott egy pofont.Egyáltalán nem fájt,kaptam már ennél nagyobbat is.
-Gratulálok.Nagyon cool lettél.-mondtam cinikusan,miközben tapsoltam.-Remélem mások előtt is meg mered csinálni.
Látszott rajta,hogy kiakasztottam,és bármelyik pillanatban nekem eshet,de nem érdekelt.Sőt örültem is volna neki,mert így véglegesen bebizonyítja,hogy még a kisujjam is többet ér nála.
-Ha nem fejezed be...-morogta "ijesztően".
-Axl hagyd már!-szólt neki Slash.-Nem érdemli meg,hogy kezet emelj rá.-lenézőn bámult,mire bennem még jobban felment a pumpa.
-Amikor egyedül vagy jófej vagy.Viszont ha ez a közeledben van,akkor te is ugyanolyan fasz vagy mint a többi.-mondtam,majd megráztam Duff vállát,hogy húzzon el a töbiekkel.
Amikor végre sikerült kilökdösnöm az értetlenkedő basszert a házamból,kedvetlenül leültem a kanapéra.Mindenki aludt,vagy legalábbis Andy és Patrick,Kevin-ről és Vicky-ről ötletem sincs,hogy hol vannak.Mivel a szobákban nem találtam őket.Majd előkerülnek...
-Jó reggelt!-borult le mellém Kevin.Aha.Tehát akkor valahol bujkált.
-Jobbat.-biccentettem.
-Mi történt?
-Lényegtelen.Te hallod!Hol aludtál?
-A vécé mellett.Vicky is bent fekszik a fürdőszobában,de ő is rendesen kiütötte magát.Andy?
-Épen,kint a konyhában sörözik.Én meg megyek felébresztem Vicky-t,aztán megyünk egy kicsit vásárolni.
Fellöktem magam a helyemről és a fürdő felé vettem az irányt.
-Vicky,ébresztő.-böktem hason,mire kipattant a szeme.-Menj haza,szedd rendbe magad,és megyünk a plázába.
-Megyek.-állt fel.-Találkozzunk a hangszerüzlet előtt...Másfél óra múlva.
-Oké.Szia.
-Szia.-intett és kiment a házból.Én visszatelepedtem a kanapéra és éppen elaludtam volna,ha nem csörren meg a telefonom.
-Nem baj,ha jön két srác?
-Tőlem aztán.Csak jó fejek legyenek.
-Azok lesznek.-hallottam a hangján,hogy mosolyog,és valaki a háttérben beszélt.Ismerős hangja volt,de nem nagyon zavart.Jöjjön,maximum leütöm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése