2014. február 3., hétfő

~ 2.

A testvérem állt mögöttem,a régi pasimmal együtt.Aki a legjobb haverja pontosabban.Elképedve néztem Andy-t és Patrick-et.
-Sziasztok!-ugrottam először Andy nyakába.
-Szia hugi.-nevetett az őrült tesóm,azért mert majd' megfojtottam.
-Hogyhogy itt vagytok?-ujjongtam.-Azt hittem,hogy téged nem fognak kirakni otthonról.-itt egy kicsit könnyezni kezdtem,de letöröltem az arcomról a cseppeket,és érdeklődve néztem rá.
Hát igen.A családom nem éppen a legjobb,mivel csak a bátyám szeret,és az érzés kölcsönös.Úgy kellett fizetni azért,hogy OTTHON lakhassak.A saját részemet nekem kellett fizetnem már 15 éves koromban is,és mivel nem sikerült mindig fizetnem,ezért kiraktak otthonról.
Igen,nagyon kedves családom van.
-Meguntam őket,így eljöttem.-vont vállat.-Meg te is hiányoztál,és azt tudtam,hogy általában itt szoktál lenni munka után.Ja meg Guns N' Roses koncert is lesz ma este.
-Van benne valamilyen fejkendős tag?-néztem rá kétségbeesetten.Ne már,hogy ő is szereti...
-Aham.Ő az énekesük.Nagyon jó fejek lehetnek.
-Hát nem azok.-komolyodtam el,és Patrick-et is megrohamoztam.
-Rég láttalak csajszi!-nevetett fel.Ő volt az első barátom,és eddig az utolsó is.Csak azért szakítottunk,mert el kellett jönnöm otthonról,a szülei meg amúgy is utáltak.
-Én is téged Pat.-szorongattam,mögülem pedig meghallottam A...hogy is hívják?Alex?Vagy...Axl!Axl hangját.
-A színpadon a Guns N' Roses!Ma este szétszedjük ezt a nyomorult bárt!Szóljon a Rock!-ordította, mire felcsendült az első szám.Amit rögtön felismertem.
-She's got a smile that it seems to me,Reminds me of childhood memories...-énekelte,mire nekem leesett az állam.Őket imádtam annyira!Két éve már tudtam kik ők,hallgattam is elég sokat,de aztán rájöttem,hogy milyen egy seggfej az összes.
-Üljünk le.-ajánlottam a srácoknak,akik bólintottak,így Vicky-t magam után húzva ültem le egy üres asztalhoz.Ja egyébként a barátnőm csodálva bámulta az ugráló bandát.Én meg közbe-közbe énekelgettem a számokat.
-Mizu van otthon?-érdeklődtem.
-Nem sok.Anyámék majdnem megöltek,amikor mondtam,hogy utánad jövünk Andy-vel.De megmondtam nekik,hogy nem érdekel mit mondanak.-mondta el dióhéjban a történteket Patrick.
-Engem meg mikor közöltem,hogy meglátogatlak,kiküldtek a házból,és nem engedtek vissza.-közölte Andy.-És te hogy bírod?
-Egy hangszerboltban dolgozom.Fél évente kitesznek az albérletből,mert nem mindig tudom kifizetni,úgyhogy folyton kereshetek újat.
-Majd mi segítünk neked,ha van hely nálad.-vetette fel az ötletet Patrick.
-Van három szoba.Ugye abból egy az enyém,a többit elfoglalhatjátok.-feleltem vigyorogva.-Úgyis annyira egyedül vagyok abban a házban.
-Nem is volt pasid az alatt az 5 év alatt?-hitetlenkedett Patrick.-Pedig még mindig olyan gyönyörű vagy,amilyen voltál.Ha nem szebb.-bókolt.
-Köszi.-pirultam el.
-And you're a very sexy girl,That's very hard to please...-énekelte Axl a tekintetét az enyémbe fúrva.Pont annál a két sornál kellett nekem felnéznem!
***
Amikor vége lett a koncertnek,Andy és Patrick rögtön rám néztek.
-Menjünk akkor fel hozzád.-mondta Andy.
-Tőlem.-vontam meg a vállam,de mikor elindultunk volna egy-egy kéz fonta át a csuklónkat.Kérdőn és picit idegesen megfordultam,hogy mit akarnak már...a nem tudom kik.
-Ezek komolyan felmennek hozzád?-kérdezte a dobos,miközben undorodva végigmérte a srácokat.-Kik vagytok?
-Andy Williams vagyok,ő pedig a haverom Patrick Scott.-mutatkozott be a tesóm leesett állal,majd felém fordult.-Te ismered őket?
-Tudom a nevüket,és mint az előbb kiderült,nemrég még imádtam őket.Aztán rájöttem úgy tavaly,hogy nagyképű drogos seggfejek...
-Mintha te nem lennél az...-szólt közbe Vicky.
-Még nem fejeztem be.És minden éjjel más csajjal basznak.-fejeztem be.
-Drogozol?-döbbent le megint Andy.-Nem azt mondtad,hogy nem fogsz?
-Ja,azt mondtam 12 évesen.De aztán 16 éves koromban anyáék kiraktak a házból,mert nem tudtam fizetni a lakbérből a saját részemet,és próbáltam menekülni az életem elől.Nem akartam semmire emlékezni,csak esténként leittam magam,füveztem,és hasonlók.
-De akkor sem kellett volna rá szoknod.-jelentette ki Andy.-Én is drogoztam régen,de nem jó.Semmire nem mész vele,csak roncsolod magad...
-Hagyjad már!-kelt a védelmemre Patrick,és összekulcsolta az ujjainkat.-Én meg tudom érteni,nem lehet kellemes neki.
-Én jobban ismerem!
-Igazából nem.Nekem mindent elmondott,amit senki másnak nem,úgyhogy meg tudom érteni,igen.-bólintott Patrick.
-Én még mindig nem vagyok képben.-jegyezte meg Axl.-Kik ezek?
-Andy a tesóm,Patrick pedig az exem.-válaszoltam.-Ti pedig még mindig nem érdekeltek,úgyhogy elhúzhattok innen.
-Jól van,elhúzunk.-vont vállat a már kicsit sem józan Slash,és a kezemnél fogva húzni kezdett.
-Hé!Mit csinálsz te állat!-kezdtem el csapkodni a kezét.
-Azt mondtad,hogy húzzunk el.Én elhúzlak.-mondta röhögcsélve,és nem engedte el a kezemet.Én meg ütöttem ahol értem.És beleharaptam.
Felszisszenve elhúzta a kezét,én meg mikor leesett,hogy mit tettem,kikaptam a hozzám legközelebb eső embernek a kezéből a piáját,és beleittam.Amikor leesett,hogy Axl-é egyből visszanyomtam a kezébe,és a sajátomat vettem magamhoz.
-Ez...ez...ez megharapott!-mutogatott rám Slash,én pedig büszkén kihúztam magam.
-Már bocs,de nem vagyok tárgy.Vagy a kurvád,vagy mit tudom én mid.Senkié nem vagyok,egyedül fogok megrohadni ebben a poros kis városban...-jelentettem ki.
-Pedig lehetnél...-tette hozzá halkabban Axl.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése