2014. február 4., kedd

~ 3.

-Hogy mit mondtál?-nézett rá szikrákat szóró szemekkel a bátyám.
-Semmit.-vágta rá az énekes gyorsan.Csakhogy a megjegyzését én is hallottam.
-Komolyan azt mondtad,hogy lehetnék a kurvád?Vagy az övé?Vagy a bandátokból,vagy máshonnan valakié?-léptem egy lépéssel közelebb hozzá,mire összehúzta magát.-Tudod mit?Ásd el magad ezekkel együtt William Rose!-ordítottam az arcába,amit elég érdekesen fogadott.
-Nem vagyok William.-csak ennyit tudott kinyögni,de én már ott sem voltam.Kirontottam a bárból,elővettem a zsebemből a cigim,az ajkaim közé helyeztem,és meggyújtottam.
Nagyon felhúztak azok a köcsögök,én meg nem viselem el ha valaki a kurvájának akar.Vagy mit tudom én mijének.Balfaszok...
Szerencsére a zsebemben mindig tartok egy kis cuccot,úgyhogy amilyen gyorsan csak tudtam,kerestem egy úgy-ahogy tiszta asztalt,két csíkba rendeztem a kokaint,és amilyen gyorsan csak tudtam,felszívtam.
A jól megszokott hatása azonnal ért,lezsibbadtak a tagjaim,de mégis jobban éreztem magam.Mosolyogva mentem vissza a bárhoz,hogy megkeressem Andy-t és Patrick-et,aztán felmenjünk hozzám.Van mit megbeszélni az elmúlt időkről,mivel 5 év után most beszéltem velük először.
Mikor odaértem a banda és a srácok külön,egymásnak háttal álltak,Vicky meg ha jól láttam Axl nyakában lógott.Értetlenül néztem,hogy miért a Rainbow előtt,állnak,de mikor észrevettek Patrick felkiáltott és odarohant hozzám.Szorosan megölelt,nekem meg fogalmam sem volt,hogy mi a baja.
-Végre,hogy itt vagy!-mondta miután letett a földre.Erre nem csak Andy,hanem a Guns N' Roses is felfigyelt,és Axl Rose Slash-el a nyomában a fejüket lehajtva közeledtek felém.
-Öhm...szia.-köszönt Axl egy picit bűnbánóan.Slash csak intett,de a saját lábán már alig állt,úgyhogy az énekesben kapaszkodva röhögve állt előttem.-Bocsi az előző szarért,csak...nem tudom.
-Még mindig nem érdekeltek egyébként,ugye tudod?-néztem rá unottan.
-Tudom.Csak azért tudd,hogy sajnáljuk amit az előbb mondtunk.-felelte a szemembe nézve,és magához húzva megölelt.Egy pillanatra lefagytam,de aztán leesett,hogy a régi kedvenc énekesem itt áll előttem,és megölelt.Engem!
Előtört belőlem a régi rajongó énem,és amilyen szorosan csak tudtam visszaöleltem.Aztán amikor eszembe jutott,hogy mit is csinálok gyorsan elengedtem,de akkor már mindegy volt.Önelégülten mosolyodott el és a gitárost támogatva ment vissza a többiekhez.
-Asszem én hazamegyek.-túrtam idegesen a hajamba,és hátat fordítottam nekik.-Csá.
-Hallod!-kiáltott utánam Popcorn.Legalábbis ha jól emlékszem.-Kitől szerzed a kokaint?Vegyél már nekem is!
-Nincs rá elég pénzem.-vontam vállat,és egy újabb cigire gyújtva tettem meg az utamat hazafelé.Andy-ék meg valahol utolérhettek,és ők zökkentettek ki a gondolataim közül.
-Bemehetünk már?-kérdezte Patrick,én meg ijedten kaptam fel a fejem.-Mi az?-figyelt értetlenkedve.
-Semmi.Azt hittem,hogy ott maradtatok.Nem gondoltam volna,hogy utánam jöttök.Vagyis de,csak el is felejtettem,hogy itt vagytok.
-Miért ölelted meg?-kérdezte az addig gondolataiba merülő Andy.
-Pillanatnyi gyengeség volt.-mondtam picit idegesen.-De ne érdekeljen.Elszoktam már attól,hogy mindent számon kérnek rajtam.Nem akarok visszaszokni rá.-jelentettem ki,és lerúgtam magamról a cipőmet.-Most pedig jó éjt,ugyanis én reggel dolgozni megyek.
-Neked is jó éjt.-szólt utánam Patrick,Andy meg csak morgott valamit.
Bementem a szobámba,és egyből beledőltem az ágyamba,egy percet sem töltve azzal,hogy esetleg átöltözzek vagy lezuhanyozzak.Hajnali 2-kor pont arra kéne gondolnom...Persze.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése