2014. február 6., csütörtök

~ 5.

Itt van az új rész! :D Ma van Axl Rose 52.szülinapja.Nagyon-nagyon-nagyon boldog szülinapot kívánok neki!És mivel nekem meg ma van a névnapom,ezért megkaptam a Guns N' Roses és én című könyvet,és 3 Tankcsapda CD-t. :D
Boldog szülinapot Axl!
Jó olvasást,és örülök a feliratkozónak... :D
***

-Na mi van itt?-léptek be az üzletbe Axl-ék.Szerencsére nem láttak minket,ezért Slash amilyen gyorsan csak tudott arrébb húzódott,és elmélyülten pengette a hangszert.
-Ti mindig együtt bandáztok?Egyedül nem elég nagy a pofátok?-vetettem oda.-Duff,arra vannak a baszusgitárok,ha akarsz játsz.-szóltam oda neki,mivel ő volt az egyetlen,aki végig jófej volt velem.
-Köszi.-mosolyodott el,és elsietett abba az irányba,amerre mutattam.
-Mit kerestek itt?-kérdeztem.
-Slash idejött gitárokat nézni.Duff is el akart jönni vele,csak neki dolga volt Popcorn-nal,aki meg a dobokra volt kíváncsi.Így eljöttünk.
-Te,hallod!Ezek nem tudnak beszélni?-néztem száj húzogatva  Izzy és Steven felé.Ők meg rögtön helyeselni kezdtek,és elfeküdtek a földön.
-Csak nem érzik jól magukat.Popcorn-nak drogelvonási tünetei vannak,Izzy meg még nem pihente ki a tegnap éjjelt.
-Miért nem megy el drogért?-böktem a dobos felé.
-Mert nem engedjük.Ha így folytatja és nem szokik le róla,ki fogjuk rúgni a bandából.
-Á,pedig ha elment volna,nekem is vehetett volna.-vontam meg a vállam,mire Popcorn felém fordult.
-Látod?-ült fel hirtelen.-Nem mehetek el neki venni?
-Nem,mert vennél magadnak is,és mert neki sem ártana leszokni.-felelte Axl.-Szóval nyugodjatok el,akkor sem vehettek drogot.
-Nekem nem mondhatod meg,hogy mit csináljak.-vágtam rá dühösen.-És neki sem,mivel nem a te tulajdonod.Ha drogozni akar,hadd drogozzon.Nem szabályozhatod.
-Jól mondja!-mutatott rám remegő kézzel.-Most pedig sziasztok.-állt fel,és nagy nehezen kinyitotta az ajtót.Axl idegesen nézett utána,majd rám emelte a zöldeskék szemeit.Dühösen indult el felém,én meg röhögve ültem ott ahol addig is.
-Ez miattad van.-bökte meg a vállamat,miután leguggolt elém.-Miattad fog repülni a bandából,mert még biztatod is!Ha miattad kell új dobost keresnünk,én meg...
-Hagyjad már békén!-kelt a védelmemre Izzy.-Te is tudod,hogy akkor is elmegy ha nem biztatják.Csak akkor egy kicsit később.
-Igaza van Izzy-nek.-szólalt meg Slash is.-Steven javíthatatlan,amíg mi körülvesszük.Mi is ugyanúgy csináljuk ezt az egészet mint ő.Csak ő durvábban.Ameddig körülötte vagyunk,és tudja,hogy nincs egyedül aki csinálja,akkor egyre jobban eldurvul a helyzete.
-Bassza meg!-ordította valaki egy picit messzebbről.Aztán Duff ugrált elő a mellettünk lévő sorból.-Valami ráesett a lábamra bassza meg!
Röhögve álltam fel,hogy megnézzem mi lehetett az,bár akkor már sejtettem.A dobverők folyamatosan potyognak,olyan nagyobb dobozokban vannak.Kb.úgy 5 kilós egy olyan doboz,és már Kevin-re is ráesett egyszer.
-Béna vagy.-jelentettem ki,miután visszatettem egy biztosabb helyre a dobozt.-Ez mindig leesik,de nem hittem volna,hogy nem tűnik fel.Még az a szerencséd,hogy a lábadra esett,és nem a fejedre.
-Köszi,hogy szóltál.-grimaszolt.-Egyébként kiket fizetünk a Nirvaná-n?
-Nem tudom,pár csajt meg srácot.Carlos mondta,hogy szóltak neki páran.A haverja elhívott egy vagy két csajt,meg Carlos hármat.-felelte Izzy.Na,nekem már itt kezdett leesni a dolog.
-Ti is jöttök a koncertre?-kérdeztem feszengve.
-Ja.Megígértük a haverunknak,hogy hozhat bármennyi embert,mi fizetni fogjuk.A jegyeket,a piát a drogot.Esetleg a kurvákat.
-Bassza meg,bassza meg,bassza meg!-rontott be az ajtón Kevin.-Hova a szarba raktam?!
-Szia Kevin.-intettem.-Mit keresel?
-Mindegy!-kiáltott rám idegesen.
-Bocs,csak megkérdeztem.-léptem egyet hátra,és visszaültem Slash mellé.
~
Késő este értem csak haza,mivel munka után még beugrottam a Rainbow-ban.A srácok nem voltak otthon,ezek szerint megtalálták a kulcsot,én meg mivel álmos voltam gyorsan elmentem fürödni,felvettem a pizsimet,és elaludtam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése