2014. február 15., szombat

~ 6.

Dél körül keltem,mivel nem kellett dolgozni mennem.Mert ugye ma szombat van,szombaton meg nem kell melóznom szerencsére.
Miután felöltöztem (fekete rövidgatya,AC/DC-s póló és bakancs) kimentem a nappaliba,ahol a srácok alsógatyában ültek a kanapén.
-Reggelt!-köszöntem oda,és kimentem a konyhába,hogy kivegyem a maradék sört a hűtőből.Még pont három üveg volt,úgyhogy mindhármat magammal vittem,és szétosztottam őket.-Egyébként tudjátok,hogy ma Nirvana koncert lesz?
-Eddig nem.-fordult meg érdeklődve Patrick.
-Miért kérded?-nézett rám Andy is.-Nincs elég pénzünk,hogy kifizessük a jegyeket,meg semmi ilyet.Főleg ha többen megyünk.
-Nem kell fizetni.Kevin szólt nekem is,hogy menjek,meg hívhatok magammal embereket,mert pár srác megígérte,hogy fizetnek mindent.
-Akkor megyünk.-mosolyodott el Patrick,és visszafordult a tévé felé.Amiben éppen egy kaliforniai punkrock bandának a zenéje ment.-Nem tudja valaki véletlenül,hogy kik ezek?Jó zenét játszanak.
-Az elején kiírták, valamilyen Day.-feleltem,mivel én is figyeltem már akkor az adást.-De tényleg kurva jók.
~
Olyan 6 óra körül elkezdtem készülődni a 9-kor kezdődő koncertre,mert fél nyolcra kellett odaérnünk,mert akkorra beszéltük meg a találkozót Kevin-ékkel.Felvettem a másik Nirvaná-s pólómat (fekete,és rajta Kurt Cobain arcával),hosszú fekete bőrgatya,az acélbetétes bakancs az maradt,belebújtam a fekete bőrdzsekimbe,és már indulásra készen is lettem volna.
Aztán eszembe jutott,hogy meg kéne mosni a hajamat,és egy kis smink sem árt.
Úgyhogy bevonultam a fürdőbe,és ki sem jöttem,ameddig készen nem lettem.
-Mehetünk!-futottam ki az ajtóhoz.
-Már fél órája mehetnénk,ha kész lettél volna.-állt fel Andy a kanapéról,és mellém lépett.-De induljunk,mert a végén még bemennek nélkülünk.Vicky is ott van már.
Igen,ő tudta,hogy majd várni kell rám,úgyhogy nem jött fel,hanem mondta,hogy majd ott találkozunk,addig is ő bemelegedik.Vagyis ő már a koncert előtt be fog baszni.
Csendben,de annál izgatottabban haladtunk a koncerthelyszín felé.Én ugrándozva mentem,és,hogy ne baszódjak akkorát,Andy-ben kapaszkodtam.
-Megérkeztünk buzikám.-fordult felém mosolyogva Andy.Egyébként én is szoktam így becézgetni,meg sokszor mást is,de ez nem rosszindulatból van.Csak mert jól esik.
-Köszi,hogy szólsz tesó!-vigyorogtam én is,és a tekintetemmel egyből Kevint kezdtem el keresni.Nem őt láttam meg először,hanem egy közel 2 méteres bőrkesztyűs srácot,akinek a szájából cigi lógott.Duff.
-Hali!-szólt oda nekünk.-Itt vannak Kevin-ék is,mondták,hogy valószínűleg késni fogtok picit.
A sok izzadt,sör és cigiszagot árasztó emberen,áttolakodva nagy nehezen sikerült odaérnünk a többiekhez.
-Sziasztok!-öleltem meg Kevin-t,Vicky-t,Carlos-t és bemutatkoztam a csajoknak.Amy-nek, Amber-nek és Annie-nak.-Valahogy sejtettem,hogy ti fogtok mindent fizetni.Hogy felvághassatok előttük,és megfektessétek őket.-biccentettem a csajok felé.-Egyébként most itt fogjuk megvárni a koncert végét,vagy ma még be is megyünk?
-Bemegyünk.-húzta össze a szemét Axl,és látszott,hogy ha nem nő lennék,már rég megvert volna.Odasétált a jegyárus csajhoz,aki unottan a fejét támasztva nézett fel,de mikor leesett neki,hogy ki áll előtte,és hogy milyen jól néz ki (ez nem titok),egyből kigombolta az ingének a felső gombját,mire én felhúzott szemöldököm,Axl pedig egy félmosolyt küldött felé,vigyázva,hogy nehogy kiessen a szájából a cigi.-14 jegyet kérek.-számolt össze minket,és miközben mondta,fel-le mozgott az ajkai között a cigije.
A csaj mosolyogva a kezébe nyomta amit kért,és elvette a pénzt.
-Jó szórakozást.-mosolygott a pénztáros vagy ki,mire az énekes sarkon fordult,és a többiek felé ment.Hát akkor kezdődjön a buli.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése