2014. február 5., szerda

~ 4.

Hali!Itt is az új rész! :D Mellesleg (vagyis nem mellesleg) ma van Duff McKagan szülinapja.Az 50. azaz fél évszázados lett.A világ (egyik) legjobb basszusgitárosának a szülinapja...
Boldog szülinapot Duff McKagan (Michael Andrew McKagan)! :D
Jó olvasást!
***
Korán reggel csörgött az órám,aminek hatására nekem rögtön kipattant a szemem.Megszoktam már,hogy sietnem kell,mert egy picit mindig visszaalszok,de most kiugrottam az ágyból.
Először is elmentem zuhanyozni,hogy ne teljesen mocskosan kelljen munkába mennem,majd előhúztam a szekrényemből egy fekete Nirvaná-s pólót és egy fekete bőrgatyát,majd mikor kész lettem mindennel magamra kaptam a szintén fekete pulcsimat,felhúztam a lábamra a fekete cipőmet,és a cigimet a zsebembe csúsztatva elindultam az ajtó felé.
Na jó,egy szálat az ujjaim között forgatva zártam vissza az ajtót,és sietős léptekkel haladtam a Rainbow felé.
-Szia Chad!-intettem neki fáradtan,de neki még annyihoz sem volt ereje.-Passzold a sörömet légyszi!
Odacsúsztatta nekem az üveget,majd miután kikotortam a zsebemből az árát,és a pultra tettem,kimentem a bárból.Most már egy kicsit élénkebben közeledtem a célom felé,ami ugye a hangszerbolt volt.
Mikor odaértem a munkahelyemhez,még öt percem volt,úgyhogy nyugodtan gyújtottam rá egy újabb szál cigire.Egyet beleszívtam,majd letüdőztem és lassan kifújtam a füstöt,amin keresztül láttam,hogy a főnökőm,Kevin közeledik.
-Szia csajszi!-köszönt mosolyogva.-Mizu?-kérdezte és elnyomta a cigijét.
-Nem sok.A tesómék tegnap eljöttek hozzám,és valószínűleg itt is fognak maradni.Meg tegnap találkoztam a Guns N' Roses-szal.-foglaltam össze a tegnapi napomat.-Veled?
-Na,az jó.Tegnap este voltam a Rainbow-ban,de nem láttalak.Egyébként meg akartam kérdezni,hogy nincs-e kedved eljönni velünk a Nirvana koncerten.
-Hát...-gondolkoztam el.-Kik mennek?
-Annie,Amy,Amber,Carlos és én.De ha jössz,akkor nyugodtan hozd magaddal a tesódékat,és Vicky-t is.
-Mennék,csak összesen nem tudunk összekotorni annyit,amennyibe egy jegy kerül.Le vagyunk égve.-vontam meg szomorúan a vállam.
-Nem is kell pénz.Van pár srác,akik megígérték,hogy mindent fizetnek,akárhányan vagyunk.Piát, jegyet,drogot,esetleg kurvákat...-nevetett,majd kinyitotta az ajtót,és beengedett maga elé.
-Akkor még szép,hogy megyünk!-vigyorodtam el.-Holnap 9-kor kezdődik a koncert,ugye?
-Pontosan.-felelte,és megfordította az általam készített táblát.-Nekem el kell mennem,tudsz vigyázni a boltra?
-Igen.-bólintottam,mire egy puszit nyomott az arcomra,és mielőtt kilépett volna,visszaszólt.
-Nyugodtan gitározz vagy valami ilyesmit,ha unatkozol.
Amint kimondta a mondatot,a kezembe kaptam a kedvenc gitáromat,egy fekete Les Paul-t,és lassan pengetni kezdtem.
Teljesen belemerültem a játékba,így azt sem vettem észre,hogy valaki belépett az üzletbe.
-Szia April.-guggolt le mellém a most már józan Slash.Vagy legalább józanabb.
-Menj innen.-mordultam rá.
-Csak segíteni akartam.-húzta össze a szemöldökét értetlenkedve.-De ha nem kell,akkor bocs.-állt fel,és nézegetni kezdte a gitárokat.
-Nem kell segítség.-morogtam.
-Játszhatok én is?-nézett egy neki tetsző darabra.
-Nem szabad,de Kevin azt mondta,hogy hírességeknek lehet.-mondtam a húrokat nézve.-Úgyhogy ja.
Leemelte a gitárt a helyéről,és csendben leült mellém.Engem nézett,közben az ujjai követhetetlenül jártak a húrokon.
-Rosszul csinálod.-jegyezte meg.Csak akkor vettem észre,hogy valamit rág,és meg kell,hogy mondjam,nem nézett k rosszul.
-És?-néztem rá unottan.
-Csak zavar.-vont vállat.-Kezdjük ott,hogy a kezedben is rosszul tartod.-velem szembe helyezkedett,és megigazította a gitárt a kezemben.
-Kösz.-biccentettem.
-Megtanítsalak a Sweet Child O' Mine intro-jára?
-Aham.-vágtam rá.
Megmutatta,hogy hogyan kell fogni,mikor és hogyan pengessem,majd a kezembe nyomta a zsebéből előhúzott fekete pengetőt.
Megpróbáltam én is,de Slash csak mosolyogva megrázta a fejét.Megfogta a kezemet,és az ő irányításával pengettem.
-Most picivel jobb.-mondta,mikor újra egyedül próbálgattam.-Csak egy picit gyorsabban próbáld meg.
-Oké.-válaszoltam,és a nyelvemet az ajkamra helyezve nekiláttam az intro-nak.Mikor végeztem elégedetten néztem fel,Slash pedig a fülem mögé tűzte a szemembe lógó tincsemet...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése