2014. március 2., vasárnap

~ 10.

Sziasztok.Kész van az új rész!Jó olvasást! :)
 
Egy órával azután,hogy Vicky elment tőlünk,bementem a szobámba,hogy összekapjam magam.Előráncigáltam az Angus Young arcképével díszített AC/DC-s pólómat,a fekete szakadt farmergatyámat,fehérneműt,és becsörtettem a fürdőbe.Elvégeztem a szükséges dolgaimat,majd felrángattam magamra a kedvenc térdig érő fekete tornacipőm,elköszöntem a srácoktól,és kiviharzottam az ajtón.
Rekordidő alatt értem oda,még egy cigit is el tudtam szívni,pont akkor nyomtam el,mikor Vicky és a két srác megérkezett.
Amikor megláttam őket,egy újabb szálat az ajkaim közé helyeztem,és lenézően figyeltem ahogy közelítenek.
-Szia Vicky.Duff.Állat.-köszöntöttem őket,és már indultam is volna el.
-Neked is szia.-motyogta Slash,és mellém lépkedett,mire én lassítottam és Duff mellé álltam inkább.A gitáros utánam nézett,majd társalogni kezdett Vicky-vel.
-Reggel még bírtad.Most mi bajod vele?
-Csak annyi,hogy ha nem Axl-lel van,akkor elviselhető.Ha vele van akkor meg egy bunkó köcsög.De pont nem te vagy az,akinek ezt elmondanám.Sőt,senkinek nem mondanám.
-Inkább őrlődsz magadban?-kérdezte miközben meggyújtotta a cigijét.-Nem tesz jót neked.Mint,ahogy a harmadik szál cigid sem.Slash meg...ő ilyen.Ha olyan kedve van jófej.Ha olyan akkor bunkó.Valamikor meg csak a gitárjával elvonul egy sarokba,és miközben pengeti a semmibe meredve gondolkozik.
-Nincs min őrlődni.-vontam vállat.-És ha én úgy érzem,csak akkor lesz sok.Úgyis meg fogok halni,nem?-mosolyogtam rá keserűen.-De hagyjuk is.Nem érdekelek senkit,ezt én is tudom.Nem szeret senki.Nem új.Minek kéne élnem?
-Sokan szeretnek.
-Kik?
-Például Vicky.A tesód és Patrick.
-Ez nem sok.Ők csak a családom.Apropó a szüleim utálnak.Ahogy én is őket.De ezt nem mondanám el.Azt sem tudom,hogy miért beszélek magamról ennyit.Tegnap Slash-nek,ma meg neked.Nem akarom,hogy sajnáljanak.
-Mert egész eddig magadban tartottad,és ez neked már túl sok.-mondta,mint egy emberszakértő.
-Igaz.Szívesen bújnék el a világ elől,de tudom,hogy ez lehetetlen.A rosszak mindig megtalálnak,én meg a saját hülyeségem miatt fogok meghalni.
-Nem fogsz.
-Fogadunk,hogy 1 éven belül de?
-Ha nem a fogadás miatt fogsz majd meghalni,akkor igen.
-Maximum 2 év.
-De azért próbálj meg nem meghalni.Senkinek nem lenne jó.Főleg ha saját magad miatt halnál meg...
-Nem akarok meghalni,nyugi.Csak tudom,hogy meg fogok.De megérkeztünk.
Bementünk az épületbe,és egyből a Rocker bolt felé vettük az irányt.Mindig az az első megállónk.A pultos srácot már ismerjük is.
-Szia Lewis.-köszöntem mosolyogva,és két puszit nyomtam az arcára.
-Sziasztok csajok.És srácok.-vigyorgott.-Rég láttalak erre csajszi.Már kezdtelek hiányolni,de mint látom nem kell.
-Jöttem volna előbb,csak elég sűrű napjaim vannak.A tesómék is itt vannak,Andy majdnem meg is halt.-válaszoltam.-Ők is megtaláltak.-intettem a gitárosok felé.
-Két éve még bele voltál zúgva valamelyikbe.Itt mutogattad a pólón basszus,hogy ki ki,meg magyaráztál róluk.
-Mindenkinek vannak sötét korszakai.-nevettem zavartan,de éreztem,hogy a Guns tagok engem figyelnek,és érdeklődve hallgatják a beszélgetésünket.-Egyébként van itt valami Green Day-es cucc?
-Arra.-mutatott egy részleg felé.-Gyere,segítek megtalálni,és választani.-mosolygott.-Vicky légyszi szólj,ha jön valaki.
-Oké.-mondta felénk sem nézve,hanem tovább keresett valamilyen banda cucca után.
-Itt van.-mondta,egy olyan helyen,ahol szerintem még senki nem vásárolt.Ijesztő sarok volt,mindentől és mindenkitől távol.Igazából nem,de ez olyan jól hangzott.Viszont tényleg nem látott ránk senki.Annyira bent van.
-Ez milyen jó!-emeltem ki egyet a pólóhalmazból.Rajta voltak mind a hárman,és az albumborítójuk is.
-Voltatok tegnap a Nirvana koncerten?-érdeklődött a srác.
-Igen.De csak ketten figyeltük a koncertet szerintem.A többiek valahol piáltak.Te voltál?
-Igen,pár haverommal.Nem gondoltam,hogy ott leszel.Mondjuk tudom,hogy nálad most a Nirvana a koronázatlan király...
-És a Sex Pistols.-egészítettem ki.-Meg azért a Green Day is közelít hozzá.
Jó,talán Lewis ismer a legjobban.Semmi szerelem dolog nem volt,van,lesz köztünk,egyszerűen csak az egyik legjobb barátom.Vagyis nem az egyik hanem a legjobb.Jobban ismer,mint bárki más.Még talán saját magamnál is.
-Tudom én.-röhögött.-Mióta lógsz velük?-kérdezte a GunsN tagokra gondolva.
-Nem én akarok velük lógni.De mindig sikerül velük lennem.Nincsen nyugtom mostanság.Olyan faszfej az összes...Vagy legalábbis azt akarom,hogy...nem akarok haverkodni velük.De te is tudod,hogy miért.-ültem le a földre a kezemben tartott pólót figyelve.-Duff-fal fogadtunk,hogy maximum két év múlva meghalok...
-Azt hiszem megnyerted a fogadást.-mosolygott keserűen.-De hanyagoljuk ezt a témát.Nem a kedvencem.
-Hidd el nekem sem.De te vagy az egyetlen aki tudja.Meg az orvosom.-sóhajtottam.-Nekem ez már nagyon sok.Nem bírom,túl nagy a nyomás rajtam.Mindenki csak kihasznál.Ezek is csak megfektetni akarnak.De nem fognak.-dőltem a hátamra.
-Gyere April!Menjünk!-szólt Vicky.
-Megyek.-tápászkodtam fel.-Este találkozzunk a Rainbow-ban,olyan 8 körül.-a hátsó zsebemből előszedtem a direkt erre a napra megtakarított pénzemet,és számoltam volna le a pénzt,hogy odaadjam neki,de lenyomta magam mellé a kezem.
-Kifizetem.-vigyorgott.-Menj,akkor este ott találkozunk Ap.Szia.-adott egy puszit az arcomra.
-Szia Lewis.-mosolyogtam én is,és a többiekkel együtt kimentünk a boltból.
-És most hova?-kérdezte Slash.Már most unta a vásárlást.Haha.Akkor hát haljon meg a végére.Összenéztem Vicky-vel,aki ugyanolyan gonoszul nézett mint én,majd egyszerre vágtuk rá.
-Ékszerbolt!

2 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Köszi :) Nem sokára hozom mivel nem tudok aludni megírtam,de csak reggel vagy délelőtt rakom fel :D

      Törlés