2014. március 16., vasárnap

~ 13.

Sziasztok!Itt van az új rész :D Köszönöm a díjat Cleo Farelly-nek nagyon! :D Mellesleg ezen a képen én meghaltam *-* Jó olvasást! :D \m/

A hely hirtelen elcsendesedett,csak mi röhögtünk hangosan.Nekem tűnt fel először a nagy csend,majd lassan a többiek is körbenéztek,és keresték a csend okozóját.Én láttam meg őket először,és a kezénél fogva rángattam fel Slash-t az ülő- és fekvőhelyéről,hogy ahhoz az asztalhoz menjek,ahol Kurt, Krist, Dave, Billie, Mike és ha jól emlékszem Tré vagy Frankie.Mindegy.
-Sziasztok.-léptem oda hozzájuk.-April Williams vagyok,ő pedig Slash.Leülhetünk?
-Persze.-válaszolt mosolyogva Billie.
-Ott voltunk a koncerten,valahol az első pár sorban.Nagyon jó zenétek van.Imádtam a koncertet.
-Akkor ezek szerint tudod,hogy kik vagyunk.-vigyorgott Kurt.-Rose nem jön ide,ugye?
-Pacsi sorstárs!-emeltem fel a kezem.-Nem csak én nem viselem el.Na jó,ha részeg vagyok akkor igen,vagyis amikor szívok.
-Bírlak.-biccentett elismerően az énekes.Azaz Kurt.-A csajok általában összehugyozzák magukat  tőle.Pedig egy majom.Már bocs Slash.
-Kivétel vagyok.Ez az!-kiáltottam fel,mire Axl és Duff is felém nézett.-O-ó.Azt hiszem feltűntél neki.Bocsi.-húztam el a számat,és a közeledő Rose-ra tekintettem.-Nem akartam idehívni.
-Így is-úgy is idejött volna.-motyogta Slash.-Csak várni kellett volna.Nem hagyja annyiban,ha nem talál minket.Azt hiszi hogy megfektettelek.
-Rose!Heló.Jó újra látni.-mosolygott -vagy inkább vicsorgott- Kurt.
-Cobain.-biccentett a kendős,és mellém lökte magát.-A kislány nem fog elájulni tőled,mielőtt azt hinnéd.
-Attól függetlenül,hogy te nem jössz be neki,én mg bejöhetek.Egyébként nekem van más programom,nem kell csajokat felszednem.-felelte unottan.Bírom a srácot.
-Slash,egyébként te miért ülsz itt?-nézett rá felvont szemöldökkel.
-April rángatott ide.Meg amúgy miért ne ülhetnék itt?Ha itt akarok itt ülök.Legalább nem csak a csajok pofáznak nekem.Főleg olyanok,akiknek még a nevüket sem tudom.
-Máskor azoknak örülsz...-húzta össze a szemöldökét Axl.-Veled valami komoly baj lehet.De látom zavarok úgyhogy el is tűnök...Slash?
-Kösz,de maradok.-felelte,én pedig Axl tekintetéből leszűrtem,hogy ebből nem kis balhé lesz.Nem szereti ha valaki nem azt csinálja amit ő akar.
-Ugye tudod,hogy balhé lesz?-néztem a dühöngő kendős felé.-Nem nézi jó szemmel,hogy Kurt-tel haverkodsz.
-Axl mindenből balhét csinál.Ha valaki csúnyán néz rá,akkor neki megy.Nem mindegy hogy ebből is az lesz?-mosolygott.-Holnap fejmosást tart aztán békén hagy.
-Akkor jó.-sóhajtottam fel.
-Te most aggódsz értem?-tartotta vissza a nevetését.
-Nem.Csak mondtam.Nem akarom,hogy miattam balhézzatok.
-Volt már rá példa,úgyhogy mindegy.Na de hanyagoljuk.
A srác elkezdett beszélgetni a többiekkel,én meg gondolkoztam.Mit értett az alatt,hogy összevesztek már miattam?
-Slash.-böktem meg a vállát,amikor már eleget ivott.-Miért veszekedtetek miattam?
-Mert Axl mondta,hogy meg fog kúrni ma este.Én meg mondtam,hogy nem engedem és ugye Duff is a te pártodon állt,Steven Axl mellé,hogy utána ő is,Izzy meg csak figyelt.Ma meg ugye a szkandernél próbálkozott csak lenyomtad.De láttam az egészet,úgyhogy nem is engedtük volna.Meg ugye Chad és Lewis is véd...De ennyi.
-Ó!Akkor köszi.-feleltem zavartan.-Erre nem tudok mit mondani.
-Csak annyit,hogy utálod Axl-t,ugye?-vigyorgott rajtam,mire bólintottam.
Innentől nem nagyon folytam bele a beszélgetésbe,pedig Billie folyton rólam kérdezte Slash-t.Aki nem sok mindenre tudta a választ.Úgyhogy a Green Day énekese,mikor már megunta,hogy csak ülök ott szótlanul,átmászott a cilinderesen,és a seggével arrébb lökve a többieket befészkelte magát mellém.
-Hé April!Itt vagy?-lengette meg a szemem előtt a kezét.
-Nem.Otthon vagyok.-vágtam rá,mire grimaszolt egyet.-De Jack hív,mennem kell.Mindjárt jövök.
-Ki az a Jack?
-Nemsokára megtudod.-mondtam sejtelmesen és a pult felé vettem az utamat.Imádom Jack-et,mindig fel tud vidítani.Soha nem okoz fájdalmat,nem veszekszünk...Lassan közelítettem a szerelmem felé,aki nem vehetett észre,mert nem repült a karjaimba.Mondjuk nem is vártam...
-Chad!Dobj már ide egy Jack-et.-álltam meg előtte és vártam,hogy a kezembe nyomja azt,amiért jöttem.
Mikor ez megtörtént,és mondtam,hogy majd Axl fizeti,boldogan siettem vissza a két bandához,akik nélkülem is feltalálták magukat.Mondjuk ez természetes,nem is kellek az összképbe...
-Billie be akarom mutatni neked a szerelmemet Jack-et.-húztam magan ki előtte,és előhúztam a kezem a hátam rejtekéből.-Billie,ő Jack.Jack ő Billie.-"mutattam be őket egymásnak,aminek hatására BJ fájdalmasan a homlokára csapott.
-Te sötét vagy.-állapította meg rázkódó vállakkal.
-De te is.
-Én nem.
-Billie csukd be a szemed légyszi.-kértem,meg mire ő teljesítette.-Ugye milyen sötét van odabenn?-nevettem fel,ő pedig az asztallapba verte a fejét.
-Nem kellene többet innod.-mondta mikor már sikeresen feldolgozta a fárasztásomat.Bár még egy kicsit sem voltam fárasztó,de...á,hagyjuk.-Basszus te nagyon jól kijönnél Trével.Ő is ugyan ilyen elmebeteg.
-Mi van velem?-dőlt előre az említett élénkzöld hajú dobos,és érdeklődő tekintettel figyelte a haverját.
-Csak annyi,hogy bírnád.Ő is ugyan olyan beteg mint te.
-Azt kétlem.-vigyorodott el debilen a srác,és Billie ölébe ült.
Elkezdtünk versenyezni,hogy ki csinált életében nagyobb hülyeséget.Eleinte azt hittem,hogy még úgy-ahogy értelmes.Aztán elkezdte mesélni a történeteit.
-Na és akkor ittam először kutyatejet.Egyébként finom,egyszer majd próbáld ki.-mesélte,azt,hogy egyszer nem talált otthon kávét ezért megfejt egy kutyát.Az unalom tényleg határtalan.
-Amikor anya elvitt a papámhoz az öregek otthonába,szaros pelenkákkal dobáltam őket és valaki visszadobott,és pont szájon talált el.Szóval ettem már szart.-kontráztam egy elég régi történettel.
-Egy herém van.-jelentette ki hirtelen.Azt hiszem ezzel viszi a pálmát...-Még úgy hetedikben,vagy nyolcadikban leestem a sulis színpadról az egykerekűmmel.A bicikli meg ugye túlfutott a színpad peremén,amikor leestem akkor meg pont azon landoltam,úgyhogy sikerült a biciklinek visszanyomnia az egyiket a hasüregembe.A hangom is azért ilyen...
-Az...baszd meg ezt lehetetlen túlszárnyalni.Bár nem hiszek neked teljesen,de megnézni nem akarom,köszi.-tettem a szemem elé a kezem,mivel az az idióta már tolta volna le a gatyáját.
-Elhiheted neki,már nem egyszer flangált mesztelenül a pincében.

2 megjegyzés:

  1. Szia April! Nagyon jó rész lett :) Szegény Axl :( Senki sem szereti... Slash az elvan. Kurt *---* A nyugalom szigete! Billie nagyon aranyosan viselkedett!
    Várom a kövit!
    Cleo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Cleo :D Axl-t is megszeretik egyszer...mert ő cool :D és a többiek is :D

      Törlés