2014. március 8., szombat

~ 11.

Hali!Itt az új rész,remélem tetszeni fog! :) Köszönöm a négy feliratkozónak,sokat jelent. :D Jó olvasást! 
XXX
Egy igen fárasztó vásárlás után -bevallom tényleg az volt,a végére már én is meguntam,de jó volt Slash szenvedő arcát látni- a plázából kiérve elváltak útjaink,de én röhögve néztem a sietve távozó Slash-t,akit poénból még egy boltba meghívtunk.Sajnos rohannia kellett,fogalmam sincs miért...Duff viszont tisztességgel bírta.Látszott,hogy volt már egy-két komolyabb kapcsolata.
-Azt hiszem Slash kikészült.-nézett a haverja után.
-Igazából ez volt a cél.Már mi is untuk azért,de azt a szenvedő fejét nem lehetett kihagyni.
-Értem.-mondta.-Megyek én is,mivel még lesz egy próbánk,aztán,ha lesztek este a Rainbow-ban akkor lehet,hogy összefutunk.Sziasztok.-intett és futva próbálta utolérni Slash-t.
-Duff olyan helyes!-ábrándozott Vicky.-Tök jófej,vicces és kedves...
-Hát ebben nem értünk egyet.-feleltem.-Menjünk,én este még találkozom Lewis-szel is.Meg Andy és Patrick is biztos kajás már...
-Kajáról jut eszembe.Nem ülünk be valahova?Maradt pénzem.
-De a fiúk...
-Feltalálják magukat.Gyere már!
-Jól van,na!-zsebembe csúsztatott kézzel baktattam csendben a barátnőm mellett.Vártam már az estét.Na meg,hogy hazamehessek.Semmi kedvem nem volt beülni kajálni,főleg úgy,hogy Vicky fizet mindent.
-Mit kértek?-jött oda,egy nem kis ribanc unottan.-Gyorsan,nem ti vagytok az egyetlen vendégek.
Megmondtuk a rendelést,de én Vicky-vel ellentétben,nem sokat kértem,csak egy salátát.Azt se kívántam,nem is ettem meg,csak turkáltam.Megvártam míg Vicky megeszi azt a töménytelen mennyiségű kaját amit kért,és amint elköszöntem tőle,futottam haza.
Már így is 6 óra volt,szóval sietnem kellett,mert egyáltalán nem voltam formában.Karikákkal a szemem alatt nem vagyok valami szép.Amúgy sem,de nem baj.
Ötletem sem volt,hogy mit csinálhatnék,hogy egy kicsit formába hozzam magam,de azért megoldottam.Nem kell engem félteni.
Átvedlettem egy kicsit lazább ruhába,hogy ne szegény Angus Young-ot igyam le.Egy sima fekete póló,fekete bőrgatya,és egy fekete mellény mellett döntöttem.Szerintem nem új,hogy szeretem a feketét.
Fél nyolc fele gondoltam úgy,hogy ha bakancsban akarok menni,akkor el kéne kezdeni felrángatni magamra.Az csak úgy 5-6 perc.Ha nagyon sietek.
Nagy nehezen sikerült felvarázsolnom a lábamra,úgyhogy indulhattam is el.Patrick reggel óta aludt,Andy-vel együtt szóval leírtam egy lapra,hogy hol vagyok ha esetleg valamelyikük felébredne.Kétlem,hogy fel fognak ébredni,de mindegy.A lényeg a biztonság.Vagy mi.
-Szia.-szólalt meg valaki mögülem,mire ijedten ugrottam egyet.-Bocs,nem akartalak megijeszteni,csak gondoltam ha már úgyis eljövök a házatok előtt,akkor miért nem itt találkozunk,és miért a Rainbow-ban.
-Szia.-mosolyogtam,mikor megláttam,hogy Lewis az.Egyébként Lewis miatt sokan irigyek voltak rám,vagyis inkább a lányok,mert nem sok embernek nyílt meg.Vagyis nem sok emberrel van jóban,vagy éppen nem áll velük szóba.Én azon szerencsések között lehetek,akikkel jóban van és megoszt vele mindent.Vagyis sok mindent.
-A boltban nem is mondtad,hogy mi van veled mostanában.Valami csaj esetleg?
-Nincs.Vagyis lenne,csak már rég nem találkoztam vele.Egyébként jól vagyok.
-Örülök.-vigyorogtam rá.
-Neked valami srác esetleg?A bandából vagy Patrick?
-A bandában csak faszkalapok vannak.Jó talán még Duff értelmes,de nem jön be.Patrick meg...ő egyszerűen Patrick,őt nem tudom nem szeretni.De most már csak testvérileg.Tudod megváltoztam, ő is megváltozott,mindegyikünk élt és virult...Ki tudja mi volt vele eddig.Nekem meg már megváltozott az ízlésem és a gondolkodásmódom.Csak nézz rám!-nevettem.-Amikor először láttál milyen kislány voltam még úristen!
-Azt sem tudtad,hogy mi az a drog.Meg,hogy mi az a zene.Sok mindent és sok mindenről nem tudtál még.
-Neked azért sikerült megmutatnod.Nem is emlékszem ki mondta először,hogy kéne nekem egy kis kokain.
-Most meg jobban tolod mint én.Lehet,hogy egy kicsit kevesebbet kéne drogoznod...
-Ne te mond meg nekem,hogy mit csináljak!-mondtam egy kissé dühösen.-Te szoktattál rá,úgyhogy ez csakis a te hibád.Senki másé,csak a tied.
-Jó,meg sem szólaltam.-tette fel a kezét röhögve.-Csak megemlítettem,hogy néha túlzásba viszed.De te így vagy jó.-húzott magához a vállamnál fogva.
Csendben mentünk tovább a bár felé,és amikor odaértünk,rögtön takarni kezdtem az arcomat,hogy a pultnál álló Axl fel ne ismerjen.Szerencsére sikerült megúsznom a találkozást.Pontosabban akkor még.

6 megjegyzés:

  1. Szia!
    De örülök, hogy egyre több ilyen blogot találok!:D Imádom! Feliratkoztam, pipáltam. Esetleg egy cserébe benne lennél az enyémmel?;) Nem találtam Chat-et, ezért itt írok, ha nem baj!
    Cleo |m|

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszi :D írtam nálad chatbe,rakom is ki ha a Rock Korcsokra gondoltál és bocsi hogy sötét vagyok reggel van :D na mindegy raklak ki :D

      Törlés
  2. http://sotetsegbolafenybe.blogspot.hu/p/dijaim.html
    Díj nálam! :) Nagyon jól írsz:)

    VálaszTörlés
  3. Esetleg valahol máshol hosszasabban tudunk beszélni? Face-en, vagy tudom is én. Ott segíthetek Chat-et csinálni, meg amit szeretnél!:) Válaszodat várom!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bejelöltelek azt hiszem :D na mindegy ha egy ilyen kék hajú csaj a profilkép,akkor az én vagyok :D

      Törlés
  4. Szia April! Gondoltam rád, és egy díjat küldök neked ---> http://damonfanfiction.blogspot.hu/p/dijak.html

    Hamarosan, még a mai nap folyamán írok neked Facebookon!

    VálaszTörlés