2014. április 25., péntek

~ 16.

Heló mindenkinek! :D Itt a legújabb rész, és remélem tetszik. Nekünk ma nem volt sulink, ezért megírtam ma reggel. Tegnap meg este negyed hattól este nyolcig bent rohadtam a suliban, és így sikeresen le is késtem a Blink-182 vs. Foo Fighters-t az MTV Rocks-on... :'( Kár :D Na mindegy tényleg jó olvasást nem beszélek tovább. \m/
~

-Hol a szarban voltál? - ugrott elém Andy,amint beléptem az ajtón.
-Bulizni - vontam meg a vállam. - De örülnék,ha nem ordítanál, mert így is fáj a fejem.
-Tudod, hogy mennyire aggódtam érted? Nem szóltál volna, hogy bocs majd csak holnap jövök, mert elmegyek kúrni?!
-Először is. Nem dugni mentem, hanem elmentem Lewis-szel kiengedni a gőzt. Kevin elengedett, majd csak holnap kell bemennem dolgozni, ma úgyis csak unatkozna. Másodszor pedig, kibaszottul nem vagyok 15 éves! Képes vagyok gondoskodni magamról, és ha nem tűnt volna fel, nekem nem kellett egész este tartani a fejem, hogy ne fulladjak bele a saját hányásomba! - kaptam fel a vizet. - Most pedig légyszi engedj aludni, mert ha még sokáig ordítasz, én esküszöm lerókázlak.
-Menjél, de erről még beszélni fogunk... - jelentette ki "fenyegetően" a bátyám.
-Későn kezdesz el aggódni értem - csörtettem be a szobámba idegesen,majd kikaptam egy nagyobb pólót és egy tiszta fehérneműt a szekrényemből,és már mentem is lemosni magamról a mocskot.
Gyorsan lehámoztam magamról a ruháimat, és a szennyes kosárba dobtam őket, majd beálltam a zuhanykabinba, és megengedtem a vizet. Teljesen ellazultam a forró víz hatására,és egy kicsit jobban is éreztem magam tőle. A tusfürdőmért nyúltam,és nyomtam a kezembe belőle,majd sietősen elkentem magamon. Hamar le is öblítettem a testemről, aztán a samponból is tettem a tenyerembe, és a hajamat is átmostam.
Egy sikeres koszeltávolítási hadművelet után,úgy vetődtem az ágyamba, mint egy igazi zombi, és újra az álmok poros útját róttam.
~
Korán reggel az órám rezgésére ébredtem, ami egy cseppet sem kellemes, arra tekintve,hogy én még mindig egy zombi életműködési jeleit produkálom csak.
-A kurva életbe - motyogtam,mikor sikeresen eltaknyoltam az előttem átnyúló madzagban. Hogy az hogyan került oda,arról fogalmam sincs, mivel se kép - se hang voltam az elmúlt...11 és fél órában.
Csukott szemmel botorkáltam el a szekrényemig, és kihúztam az elég pici kupac tetején lévő pólót és gatyát, majd az egyik fekete fehérneműmet, és már húztam is a fürdőbe átöltözni.
20 perc alatt kész lettem az összes szükségletemmel (tusolás, öltözködés, fogmosás, hajfésülés, egyebek),aztán mikor már az alvó Patrick-et figyeltem a konyhában ülve úgy 10 perce,sikerült elindulnom.
Első utam Chad-hez vezetett,hogy ellásson egy üveg sörrel,és egy doboz cigivel, mert ezt a napot igazán túl szeretném élni. Ha szerencsém van talán még Slash-t is megtalálom odabent, aki meg tud dobni úgy két utcányi kokóval, ami meg már tényleg a mennyország lenne.
-Szia Chadie - ültem fel az egyik pult előtti forgós székre,és a tenyeremnek támasztottam az állam.- Dobj már meg egy sörrel meg a cigivel.
-Hosszú volt a tegnap? - vigyorodott el.
-A tegnapelőtt - vágtam rá.- Véletlenül nincs itt Slash vagy valaki?Kéne valami.
-De, ott ülnek a sarokban - mutatott a legjobban takart asztalra. - Előre szólok, mindkét vécé foglalt, úgyhogy remélem nem az kéne - kacsintott rám,mire csak bele boxoltam a vállába, de már mentem is a bandához.
-Sziasztok nyomik - álltam meg az asztaluk előtt, hogy csórhassak tőlük egy kis kokaint, vagy valami másik drogot.
-Szevasz - intett Slash álmosan, én meg már ebből kitaláltam, hogy nem csak az én kedvem van a béka segge alatt jópár kilométerrel.
-Van kokód?Valahonnan szereznem kéne.De heroin is jó.
-Mivel tegnap előtt te is osztozkodtál velem a sajátodon, ezért tessék ezt odaadom - dob elém egy zacskót Steven, ami tele van az általam istenített fehér porral. - Mit nézel? Tiszta, nem kevertem bele semmi mást, de nekem van elég. Neked meg elfogyott, és, hogy ne kelljen venned neked adok egy zacskóval - reagált az értelmetlen tekintetemre.
-Köszönöm. Legalábbis azt hiszem - ráncoltam össze a szemöldököm. - Sziasztok nyomik!
-Csá! - vágták rá egyből.
Még visszavánszorogtam Chad-hez, hogy kifizessem a piámat és cigimet is, majd egy ölelés után a munkahelyem felé vettem az irányt. Felbontottam a cigis dobozt, és kihúztam belőle egy szálat, amit az ajkaim közé helyeztem. Előkotortam az öngyújtómat a zsebemből, így meg tudtam gyújtani a mai napon az első nikotinos rudat, amit szívtam.
Mélyen szívtam bele az életmentő szálba, és letüdőztem. A füstöt az ég felé fújtam, hogy senki ne tudjon belém kötni, azért, mert az arcába megy.
-Hello Kevin - léptem be a boltba, ami előtt tolonganak az emberek.
-Szia Ap.Itt bent nincs cigizés, szóval kérlek, hogy nyomd el vagy menj ki vele - mondta el a már megszokott szöveget, amire csak legyintettem és felültem a pultra.
-Mi az a tömeg? Nem nagyon szoktak tolongani az ajtó előtt, maximum akkor, ha valami bandának új albuma lesz. Valakinek új gitármárkája van? - néztem körbe, de sehol nem láttam legalább 50 ugyanolyan gitárt.
-Leszerveztem valakikkel, hogy jönnek aláírásokat osztogatni. Itt kéne lenniük, de bármibe lefogadom, hogy még a Rainbow-ban ülnek és piálnak... - morgott, és 180°-os fordulatot vett, mikor csapódott a hátsó ajtó.
- Sziasztok! - intettek mind a 4-en,amire mi csak egy-egy morgással válaszoltunk. Mindketten tudtuk, hogy valaki még hiányzik, mert a csapat nem volt teljes, és rajtuk is látszott, hogy idegesek az énekesük miatt.
-Már megint késik az a nyomorult - ingatja meg a fejét Duff. - Pedig most még azt is megígérte, hogy időre itt lesz, és nem kell semmit később kezdenünk, mint általában.
-Mindjárt jövök, meglátogatom a vécét - lököm meg Kevin-t, miután elnyomtam a cigit a pulton. Kevin már megszokta, úgyhogy csak egy szemforgatással reagált rá, a kijelentésemre pedig biccentett.
Belöktem a mosdó ajtaját, majd az általam kiválasztott fülkébe igyekeztem, ahol, mint aki tanulta, kialakítottam két kis utcát a drogból a vécéülőkére. Pár másodpercig figyeltem a fehér port, ami virított a fekete vécé fedőjétől, vagy mitől. Nem vagyok zseni, az ilyeneket pedig nem tudom. 
Vigyorogva hajoltam a számomra ellenállhatatlan por fölé, majd miután oda sem nézve "csövet" csavartam egy dolcsiból, majd azt a kis utca elé helyeztem, és szép lassan csúsztatva felszívtam a kokaint.
A hatás azonnali volt, minden tagom lezsibbadt, körülöttem árnyak jelentek meg, akik néha ijesztőek, az esetek többségében viszont barátságosak, és nem engedik, hogy teljesen meghülyüljek. Olyan érzésem volt, minta lebegtem volna, a fellegekben éreztem magam, a fehér felhők fölött, ahol mindig süt a nap. 
Tényleg jó ez a cucc.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése