2014. április 19., szombat

~ 15.

-Nem vagyok nő.-húzta fel az orrát.
-Kuss.Na,most van egy jó ötletem.-jelentettem ki.-Te olyan távolra húzol el,amennyire csak tudsz,én itt maradok és megpróbáljuk nem megfojtani egymást ez alatt a hét perc alatt.
-Pont nem te fogod megmondani,hogy mit csináljak.Ha azt akarom lesmárollak,ha meg akarlak dugni,akkor azt is megteszem.
-Megerőszakolsz,vagy mi?-röhögtem fel.
-Esetleg.-bólintott,és már jött is közelebb,csakhogy megállítottam.
-Na jó.Egyáltalán nincs kedvem hozzád,és szerintem két perc már biztos letelt,hacsak nem nekem romlott el az időérzékem...
-Nem tűnsz részegnek.
-Nem is szoktam annyira...mármint de,csak nem olyan vagyok mint Slash.Ilyenkor csak felerősödnek az érzékeim.Mintha kokain lenne.De most,hogy így belegondolok,kéne úgy két csík.Steven is biztos elfogadná,de vele meg nem osztom meg,mert egy nyomorék.-gondolkoztam hangosan,Axl meg szúrós szemmel figyelte,hogy a zsebembe kotorászok.-Á,van nálam.-sóhajtottam  fel elégedetten.
-Ha Steven közelébe mész azzal,én esküszöm lenyakazlak.-jelentette ki.
-Hajrá.-biccentettem elismerően.-Ha képes vagy rá azokkal a lányos kezeiddel.-nevettem ki.-Erőd se lenne hozzá.Mellékesen nem terveztem senkinek adni belőle,mert így is már csak két-három utcát tudok csinálni belőle...
-Abból valaki úgyis eltűntet előled legalább egy csíkot.Ha nem többet.-legyintett.-Szerinted azok kint a saját pénzükből vesznek drogokat?Mert ha igen,akkor tévedsz.A ribancaiktól csórják...
-Kivéve Steven-t.-húztam el a számat.-Azt sem értem,hogy nem halt még bele.Bár mondjuk valakinek biztos hiányozna...Csak nem nekem.
-Hidd el basztatnánk vele eleget,ha a drogok miatt halna meg.Meg szar is lenne a temetőbe járni hozzá.-sóhajtott fel.Kivételesen nem annak a nagyképű énekesnek tűnt,mint eleinte.Most megmutatta a törékeny kisfiú formáját,de még így sem tudom megsajnálni.
-Akkor jó utakat.-nyitottam ki az ajtót,mivel a többiek szóltak,hogy lejárt az idő.-Ja és még valami.Amit elfelejtettem.
-Mi?-húzta össze a szemöldökét értetlenkedve.-Baszd meg ez kibaszottul fáj.-csuklott el a hangja,és ha jól láttam a szeme is könnybe lábadt,mikor sikerült eltalálnom a legérzékenyebb pontján.
-Tudom,azért csináltam.-röhögtem ki "kedvesen",és visszamentem a helyemre,Salsh mellé.
-Axl-t hol hagytad?-mosolygott rám Duff.
-A szekrény előtt fetreng,és lehet,hogy nem fog tudni kölyköket csinálni...-legyintettem nyugodtan,amire a fiúknak csak egy vállrándítás volt a válaszuk.
-Nem volt jó ötlet tökön rúgni.-sziszegett Axl,mikor sikeresen leült Duff mellé,és a lába közé szorított egy jéghideg dobozos sört.-Ha elmúlik a fájdalom,ha egyáltalán elmúlik,én le foglak fejezni.
-Arra én is kíváncsi vagyok.-motyogtam.-Én pörgetek faszagyerekek!
Amilyen erősen csak tudtam megforgattam az üres sörösüveget,ami Michelle-nél állt meg.Ő is forgatott,hogy ki menjen be vele,és a "szerencsés győztes" az oroszlánsörényű Slash lett.Michelle nehezen,de felrángatta a padlóról a gitárost,aki a világát nem tudta,nemhogy még azt,hogy éppen mit csinálunk...
~
Reggel -ha lehet annak nevezni délután 4-et- még az egész bagázs a halálán volt.A társaság fele szétszórva horkoltak a padlón,a kanapén az asztalon,mindenki ott,ahol kiütötte magát.
A másik fele az életmentő kávéért botladozott ki a konyhába,ahol valamelyik csaj már mindenkinek csinált legalább két bögrével.
-Reggelt.-morogtam a mellettem ébredező Lewis-nek.
-Neked is.-ásított,és felém fordult.-Van kávé?
-Érzem az illatát.-bólintottam erőtlenül.
Elég durva volt a tegnap.Vagy inkább ma.Valaki szerzett jointot,meg még több kokaint,és Steven-nél heroin is volt...
A kezemre néztem,ahol szúrásnyom jelezte,hogy én sem utasítottam el,amit a dobos kínált.
A kokain már nem volt a zsebemben,tehát abból is jutott a szervezetembe.Meg természetesen a jointból is...
-Tessék.-nyomott a kezembe Duff egy bögre feketét,én meg mivel beszélni alig bírtam,csak biccentettem és inni kezdtem.
-Életmentő vagy.-mosolyogtam Duff-ra fáradtan,ő meg csak bólogatott és elment.Ő sincs formában...
-Reggelt emberek!-táncolt be Axl a konyhába egy szál faszban.
-Vegyél már fel valamit!-fintorodtam el.
-Nekem ez így tökéletes,és megsúgom,hogy már nem fáj.De a szemed azért ne rajtam legeltesd...bár nem vagyok valami szégyenlős,de azért...mindegy.-jött közelebb hozzám,és a seggét megrázta az arcom előtt.
-Takarodjál,már el innen!-fintorodtam el.Pont nem az ő fehér seggére vagyok kíváncsi,amin ki tudja,mikor jött ki valami...Brrr...-Lewis,én szerintem lépek.-álltam fel,még mindig undorodva a fejkendőstől,de Lewis megfogta a kezem.
-Várjál meg,megyek én is.-emelkedett fel ő is a padlóról,és az embereket átlépve Duff-hoz sétált,a kezébe nyomta a két bögrét,és elköszönt tőle.Én csak fáradtan intettem,és az emberek között egyensúlyozva,szlalomozva és felettük átlépkedve eljutottunk az ajtóig,amin amikor kiléptünk megcsapott a friss levegő.
A fejem fájt,és épp kezdtem volna megfejelgetni a betont,ha valami oroszlán ki nem hozott volna egy fájdalomcsillapítót és egy pohár vizet.
-Gondoltam ez még kellhet.-nyomta a kezembe az életmentő cuccokat,és karba tett kézzel várta,hogy visszakaphassa a poharát.
-Jól gondoltad.-biccentettem egy apró mosollyal a szám sarkában.
-Te tudod,hogy mi történt este?Vagy éjszaka?
-Vagy inkább ma hajnalban.-kotyogott közbe Lewis is,aki már hívott is egy taxit.-Kérlek szépen,a társaság 98 százaléka teljesen kiütötte magát.Valaki piával,valaki droggal,a lényeg,hogy minden volt.Te,tesókám szálltál a fűtől,a drogtól a piától,mint mindenki más.Aztán kidőltünk,és elméletileg senki nem halt meg.-foglalta össze a nap eddigi részét röviden.
-Ó!-döntötte előre a fejét lassan.-Itt a taxitok.Ezzel meg fizessétek ki.-nyomott megszámlálatlanul bankókat a kezébe.
-Köszi haver.-pacsizott le vele Lewis,utána pedig én is.
-Nincs mit.-mosolygott ránk,majd mikor már ültünk be a kocsiba,még megszólalt.-April,te meg vigyázz Axl-lel.
-Nem vagyok hülye.-nevettem fel.-Csáó.
-Szevasztok.-fordult meg és már ment is be.
-Nem tudom,mi bajod a srácokkal.Szerintem jó arcok.-vonta meg a vállát Lewis,amire csak egy szemforgatással válaszoltam.-Nem faszkalapok.
-Te ezt nem is látod,mert nem veled viselkednek úgy,mint egy kurvával.Aki persze nehezen megy bele egy mocskos játékba.
-Nem is...-kezdte el,de közbevágtam.
-Axl és Steven sem csinálták ezt soha,igaz?Nem mondtak semmi olyat,ami erre utalt volna.Neked nem,nekem viszont az éjjel folyamán többször is.
-Axl...ő nehéz eset,ahogy Duff mondta,de megszerzi amit akar.Mindig.
-Jó!-csattantam fel.-Fogd csak a pártjukat bassza meg,azoknak akiket kibaszottul csak egy kurva napja ismersz,és ne higyj el annak semmit,akivel már 2 kibaszott éve mindent megoszthatsz!
-Nem védem őket.-jelentette ki még mindig nyugodtan.
-Baszd meg,akkor mit csinálsz?!Itt magyarázod nekem,érted,nekem,hogy Axl meg fog dugni előbb-utóbb bármit akarok tenni,és te ebben semmi kifogást nem találsz!
-Nem azt mondtam,hogy nyugodtan dugjon meg,csak annyit,hogy mindig eléri amit akar.
-Azaz ebben az esetben el fogja érni azt,hogy megdugjon aztán éjszaka meg elhúzzon valahova!Hát kibaszottul köszönöm,kurva kedves vagy!-mondtam dühösen és feltéptem az ajtót,mert szerencsére megérkeztünk a házam elé.-Szia!
-Neked is.-pislogott meglepetten,én pedig feldúltan csörtettem be a menekvést nyújtó lakhelyembe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése